Urban picnic!

Jo men det får man kalla det, för misosoppa & sushi är väl kanske inte den matsäcksmat man växte upp med direkt. Det var väl snarare blåband-soppa i plastkopp & skogaholmslimpa med rökt skinka & gurka. Så, vuxen storstadspicnic får vi nog klassificera Victorias & min lunch som. Jag inkluderar inte Elsa i lunchkonceptet, hon hade inte tid att äta - det var bara SPRINGA som gällde.

Det & kasta boll plus dekorera Victorias & mitt hår, samt vår sushi, med gräs. Det är ju tur att man inte är kinking med maten - för bollen landade nog både en & två gånger rakt i sushin. Fast en liiiiten paus tog hon när jag frestade med en hallongrotta, så bakkunskaperna får fortsatt godkänt.



Kommentarer
Postat av: Jo

Åh så söt! =)

2011-07-01 @ 21:02:35
Postat av: Ida

Japp, Elsa är min favorit & det är himla kul att någon så liten tycker om en!

2011-07-01 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0