Värk i hjärtat...

Idag var tanken att jag skulle jobba på institutionen, istället är jag hemma med sjuk katt. Eller, potentiellt sjuk katt. Upptäckte nämligen igårkväll att Mammut satt i sig en rulle bubbelplast. Nu är jag så grymt orolig, kan bara se framför mig hur all den där plasten täpper igen hans lilla mage. Urk vad det värket i hjärtat av oro. Nu håller vi tummarna för att allt ska vara bra med vår lilla fluff.

Som i & för sig ser rätt tillfreds ut för stunden...

Uppdatering: Allt verkar bra så här långt, liten har gått på lådan & lekt en massa så jag vågar börja andas ut. Han har dessutom ätit en massa, så om han inte kräks under kvällen/natten vågar jag nog åka in till institutionen imorgon. Tosskatten, jäklar vad rädda vi blev.

Kommentarer
Postat av: ma

Obra! Brukar han åt upp plast eller har han, förhoppningsvis, bara bitit i den? M

2011-06-21 @ 18:49:38
Postat av: Ida

Ja väldigt obra. Han brukar bara bita, men nu har han verkligen slaktat bubbelplasten - så han kan lätt ha fått i sig delar av den. Är hemma & observerar honom idag, nyss gick han på lådan & producerade mer än bara kiss - så det kändes bra. Stannar dock hemma resten av dagen för att vara på den säkra sidan.

2011-06-21 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0