Vilken lyx...

att ha vänner som faktiskt flyger över hela nordatlanten för att hänga. Det är verkligen helt fantastiskt att någon vill lägga ner all den tiden & ansträngningen. En vecka har vi alltså med Sussie & Viktor, en vecka som jag tänker njuta av till 100%. Vi har så här långt klarat av:

Besök på Torontos största LCBO (motsvarigheten till systembolaget)
Middag tillsammans med Megha & Matt

Imorgon blir det en tur ut till Niagara Falls... Med andra ord, jag tycker VÄLDIGT mycket om dessa två personer.

Kommentarer
Postat av: ma

Niagara Falls, i sig, blev en sagolik naturupplevelse för mig, som jag inte skulle vilja vara utan. Men det människan har skapat runt om är jämförbart med miljöförstörelse. Under sommarperioden blommar väl bristen på omdöme ut fullt. Hälsningar till er alla, och ha det bra, M

2011-06-12 @ 09:59:08
Postat av: Jo

Hälsa dem så jättemkt och ge dem en stooor kram från mig =)



Kram!

2011-06-12 @ 12:56:08
Postat av: Ida

Ma - ja fallen ÄR fina. Men omgivningen... herregud vad fruktansvärt. Blir lite yr bara av åsynen.



Jo - Kramar utdelade & en massa skickade tillbaka till DIG!

2011-06-13 @ 07:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0