Working the martini...

Med totalt färgbyte så här två dagar innan gästankomst blev det ju inte precis en kväll som ägnades åt att hänga i soffan...


ÄVEN om nu Paul fångade mig i ett ögonblick då jag var svag & kvinnlig & pysslade med mitt hår istället för att hugga i & grovarbeta.

Paul däremot, ja han gjorde verkligen sitt yttersta. Balanserade på stegar & allt. Lite häftigare än min pinnstol.

Mammut försökte också hjälpa till men åstakom inte så mycket mer än att kittla Paul under fötterna... Vi får drilla honom lite mer innan han blir användbar i renoveringssammanhang.

Kommentarer
Postat av: ma

Så lockande att dra med tassen under foten eller slicka med en sträv tunga, som Totte-boy.

2011-06-10 @ 21:49:52
Postat av: Ida

Snarare slå på foten med tassen & kittla med morrhåren!

2011-06-10 @ 22:20:04
Postat av: ma

Effektivt sätt att tala om; "jag är här". M

2011-06-12 @ 10:01:52
Postat av: Ida

Ja, men så har vi också "klösa på täcket" & "krafsa på tvättkorgen i rotting" - tidlösa sätt att väcka uppmärksamhet på!

2011-06-13 @ 07:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0