Calskrove...

& på tal om fett. Satt igenom en föreläsning som var så mördande tråkig att jag började fundera på vilken mat jag ska äta EFTER att vi klarat av de där 500 kilometerna i augusti. Baserat på hur jag kände det efter Kebnekaise förra året så  vet jag att jag kommer att kräva fett. Så medan jag satt där & tänkte på nyttiga fetter så som avokado, mandlar & lax kom jag att tänka på Calskrove... Alltså den där calzonen som innehåller ett komplett skrovmål. Blev lite småbesatt av tanken på att få se detta monstrum - så nu undrar jag om vi inte kan ta en liten tur förbi Skellefteå på vägen tillbaka från Halti? Inte för att jag tänker beställa den, men kanske Paul eller Magnus går att övertala. :)




Kommentarer
Postat av: ma

Ja, det måste vi prova fast jag vill inte äta så mycket av den där kombon. Vet du att jag börjar längta mer och mer efter att få sätta igång med goal- Halti. Kram

2011-03-02 @ 21:48:27
Postat av: Ida

Men då tycker jag att vi stannar där & så kan vi beställa in en calskrove åt oss alla, samt en eller två vanliga pizzor att dela på! :)



Längtar också helt tokigt mycket!

2011-03-02 @ 23:35:30
Postat av: ma

Så går mina tankar med! Det strular nu rejält på jobbet så Halti höjer stämningen som tur är. M

2011-03-03 @ 20:26:38
Postat av: Ida

Tråkigt att det inte fungerar, är det chefsbytet som krånglar?

2011-03-04 @ 14:16:26
Postat av: ma

Bl a, situationen är lite likt den i Lund ang Birger. Vi har alla blivit intervjuade och väntar på att få höra resultatet om 2 veckor.

2011-03-04 @ 22:57:13
Postat av: Ida

Aj då... Det är ju inte optimalt. Hoppas att det löser sig snart!

2011-03-05 @ 01:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0