Dålig mamma...

Hjälp vad dåligt samvete jag drabbade av imorse förresten. Det börjar ju bli varmt nu, idag ligger temperaturen på cirkus 12 grader, & i & med det har Mammuts intresse för världen utanför vaknat till liv igen. Det är ett fasligt passande i dörren & varje gång man går ut i vårt lilla inglasade uterum så springar han som om han hade eld i baken & sladdar ut i "friheten". Så även denna morgonen. Bara det att... um, moi typ glömde bort honom lite. Jag knatade in igen & glömde helt enkelt av att öppna dörren en fem minuter senare. En timme senare klev Paul upp & förklarade att han var grymt imponerad av hur tyst Mammut varit den här morgonen... Iiip. Det blev språngmarsch genom vardagsrummet för att rädda, vad jag då trodde skulle vara min underkylda lilla bebis, men icket. Så här hittade jag honom. Helt förlorad i synen av vår grådaskiga bakgård. Håller tummarna för att det blir riktigt fint i helgen så att vi kan ta ut honom en vända, för viljan finns ju UPPENBARLIGEN där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0