En riktig liten skitdag...

FY vilken kass dag det är idag. Vill bara spränga eländet till månen. Allt suger just nu - från Mammut som väckte mig klockan 06.45 genom att ställa sig på min bröstkorg & jama mig rakt i örat, till Paul som kläckte ur sig att vi hade 20 minuter på oss att lämna huset precis när jag slagit på vattnet i duschen (men TACK för den framförhållningen!) till hela denna urusla avdelning som inte kan få ändan ut & köpa en simpel biljett till vår semi-formal så att vi slipper gå back $4000. SWEA ska vi inte tala om & ute regnar det. Fy. Fan.

Om någon vill byta liv så kan ni ju lämna en kommentar här på bloggen så får ni hela kittet. Jag är nöjd om jag bara kommer bort från allt detta för åtminstonde en liten stund. Är så frustrerad just nu att jag mest av allt känner för att plocka upp tangentbordet & banka det mot skrivbordet tills tangenterna flyger iväg som konfetti. Allra helst så jäkla hårt att Z:n & B:n peppras in i kontorets fula gipsväggar för tid & evighet.

31 mars 2011, gå & dö.

Kommentarer
Postat av: ma

Får jag bjuda dig på en påsktur till R-viken? Kram

2011-03-31 @ 22:05:42
Postat av: Ida

Ja det hade ju varit helt fantastiskt - proppa mig full med din & farmors mat & bara vara!



Jag ringer i helgen så kan vi prata lite, det är inte så farligt med mig - men lite då & då måste man få ha riktiga skitdagar & bara vara piss-sur. Vilket jag varit idag, så jag tänker att det är en ny dag med nya tag imorgon! Älskar dig mamma!

2011-04-01 @ 03:35:18
Postat av: ma

Dito Ida,!

2011-04-02 @ 09:27:26
Postat av: Ida

& alla andra hemma för den delen - ge gärna Totte en liten extra kram från mig idag!

2011-04-02 @ 15:15:46
Postat av: ma

Fixat, med Silly som vittne och bevakare även över rapporteringen (ligger bredvid datorn och följer allt som sker på tangentbordet och skärmen med blicken.

2011-04-02 @ 16:10:12
Postat av: Ida

Ja men det känns ju bra att Silly övervakar så att allt går rätt till. Mammut brukar också övervaka vår TV, han kontrollerar ofta att skärmen står stadigt & stabilt genom att kraffsa på den.

2011-04-02 @ 17:37:29
Postat av: ma

Precis, ibland försöker hon ta fast musen med tassen!

2011-04-02 @ 21:17:05
Postat av: Ida

Mammut också, fast inte på min lilla dator utan bara på den stora skärmen som vi använder för att se film på. Han försöker också fånga skärmsläckaren - väldigt roligt!

2011-04-03 @ 13:57:58
Postat av: lwngyqat

Uh kixasuq, og peni qexihohapo hafi, omufacuver udoterox parukiqe upede.

2012-10-16 @ 13:28:12
URL: http://www.oxiwapotu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0