Grundfärg...

avklarad på projekt 1 & 2 i det Jansson/Chvostekska hushållet! Även en till tripp till IKEA har klarats av, var tvugna att byta en felaktig hyllkonsol. Roligt, roligt. Nu har vi landat i soffan efter någon slags Ida-version av huevos rancheros. Jag vet inte riktigt varför, men det är definitivt en mexicansk touch på köket just nu. Kan det vara så att jag längar bort från Toronto? Neeej, det låter ju helt galet. Jag menar - Mexico - det var ju inte alls så att det var soligt & fint & soft där.

Nej men man skulle kanske masa sig upp till Loblaws & försöka sig på att köpa en liten lott...

Kommentarer
Postat av: ma

Lycka till, och ni tycks ha kommit väl i gång.

I morgon och även på tisdag är jag i Umeå på en utbildning. Jag är hos Mgs över natten men han har en tenta, så vi hinner inte umgås med varandra så mycket på kvällen. Hörs igen senare på tisdagen! Kram M

2011-03-20 @ 22:24:29
Postat av: Ida

Det går jättebra & det gör mig så himla glad! Ha så kul i Umeå & ge lillebror en kram!

2011-03-21 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0