Inkompetens...

Jäklar i min lilla låda vad arg jag blev när jag kom hem & insåg att min struts blivit skuren på fel håll...


Jag menar, jobbar man som slaktare så är väl det FÖRSTA man lär sig att man inte skär parallelt med fibrerna? Det är väl ungefär lika självklart som att jag inte lappar till mina studenter, att pappa inte leker mindgames med sina patienter & att Paul inte skruvar ut fläktarna på sin hårddisk innan han drar igång en backup av hela systemet? Hur jäkla inkompetent är man inte om man gör något sånt här mot kött?! Enda positiva med middagen var således att vi fick mjölksyra i armarna av allt filande... ingen silverbesticksmiddag med andra ord. Inget återbesökt hos samma slaktare heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0