PAKET!

Titta vad som kom till dörren idag!


Blått paket från Sverige, lycka! Paul & jag snurrade runt det som barn på julafton & jag vet inte vilken av oss tre som var mest uppspelt. Öppningsfasen... alltid lika spännande!

Underbara farmor - så mycket glädje du fick in även i denna blå låda!

Abbas stenbitsrom! Gud så gott! Som kall sås till fisk, på knäckemackan med avokado eller bara rakt av med avokado. Jag blir så rakt igenom lycklig av att titta på dessa fyra små burkar att mitt hjärta svämmar över! Farmor, du har ett hjärta av guld!

Mammut hälsar att han tycker att servetterna & duken var väldigt goda de med... Själv ser jag mer fram emot att använda dem ute i trädgården till våren. Då ska jag duka upp afternoon tea & bara njuta av sol & humlesurr!

Fast min favorit var ändå armbandet - älskar samesmycken & det här var så oerhört fint. Vacker flätat & så mjukt skinn. Tack, tack, tack farmor - från oss alla tre, & han bakom kameran är allra gladast för Västerbottensosten!


Kommentarer
Postat av: ma

Hon är toppen!

2011-03-06 @ 13:20:50
Postat av: Ida

Japp, one of a kind!

2011-03-06 @ 16:15:48
Postat av: Jo

Du är inte så fel du heller =) Tack så hemskt mycket för mitt paket! Det tog sin lilla tid för mig att få det, men nu har jag öppnat det och har redan blivit helt kär i handkrämen. Den är sååå bra! Och vitaminerna är lite småfarliga, vill liksom äta fler än rekommenderat, men jag klarar av att hålla mig till rätt dos =)

När jag läser om all din matlagning saknar jag (mer än vanligt) att bo i samma stad som du =) Allt ser så himlans gott ut.

Vi måste försöka få ihop en skypedate nån dag, saknar dig!

Ok, ska gå o lägga mig nu, ska ju till jobbet imorn =)

Puss och kraaaam!

2011-03-06 @ 22:39:26
Postat av: Ida

Yey! Det kom fram tillslut! Fast jag hoppas ju lite här att det legat hemma hos din pappa ett tag, för i annat fall är Canada Post det mest hopplösa som finns.



Kul att du gillar handkrämen, jag har en version som doftar rosor & kletar med den mest hela dagarna. Vad gäller vitaminerna så kan jag ju bara hålla med... de är farligt goda! :) & tack tack för matberömmet!



Saknar dig med, så en skypedate är SÅ på tiden - måste ju höra hur du har det i Stockholm! Den här veckan är crazy, men kanske till helgen om det fungerat?



Puss!

2011-03-07 @ 03:17:29
Postat av: Jo

Ja, det har legat några veckor hos pappa, fast inte så jättelänge ändå så Canada Post är inte great direkt.



I helgen kommer pappa o Jane med grejer åt mig så det blir nog till att hänga med dem. Fast iofs kanske det skulle kunna gå på fredag?



Puss!

2011-03-07 @ 18:59:26
Postat av: Ida

Det är det jag sagt hela tiden, hopplösare system får man ju leta efter.



Fredag fungerar inte, så kanske nästa vecka någon gång?



Kram!

2011-03-07 @ 22:34:50
Postat av: Jo

Det låter bra, vi får höras av =)

2011-03-08 @ 20:39:02
Postat av: Jo

Verkar som att far och Jane kommer att åka hem samma dag så det skulle funka med lördag =) Om det fortfarande funkar för dig?



Kram!

2011-03-09 @ 17:05:50
Postat av: Ida

Ja men lördag morgon (för mig) hade nog kunnat fungera. Ska ha folk på middag den kvällen men det borde vara oki kring 9-10 tiden kanske. Hade det fungerat för dig?

2011-03-09 @ 20:46:13
Postat av: Jo

Vad blir det för mig? 17-18?

2011-03-11 @ 09:15:39
Postat av: Ida

Vi ligger 6 timmar efter er, fram till på söndag i alla fall för då flyttar vi fram klockorna till sommartid så då blir det 5 timmar ett litet tag. :)

2011-03-11 @ 14:40:40
Postat av: Jo

Hmm, vet inte riktigt när far o Jane åker hem. Eftersom kl 10 för dig är kl 16 för mig (om min matematik är rätt) så blir det kanske lite tidigt. Skulle det kanske möjligen fungera en eller två timmar senare?

2011-03-11 @ 20:32:15
Postat av: Ida

Argh, det går inte så sent... Vi har en sak inbokad klockan 11 & måste åka härifrån senast klockan tio. Hade söndag fungerat?

2011-03-12 @ 02:49:44
Postat av: Jo

Söndag funkar utmärkt! Är hemma hela dagen =) Samma tid kring 15-16 eller?

2011-03-12 @ 11:01:37
Postat av: Ida

Oki, super - ringer kring 15 snåret! Kram!

2011-03-12 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0