Pannkaka... av torsk

Alltså, kvällens middag förevigades inte för bloggen. Jag vet inte riktigt vad som hände men mina panerade torskfiléer ville inte sammarbeta alls. De blev bara mos av alltihop. Så nu har vi ett nytt begrepp i vårt hushåll "scrambled fish". Smaken var det inget fel på, men det såg lite ut som om Mammut kraxat upp torskstackarn på våra tallrikar. Men men, protein fick vi ju i oss & det var väl huvudsaken. Speciellt som jag körde lite extra hårt på gymmet idag, är så SKÖNT att ha tillgång till ett riktigt gym igen. Känns så himla roligt att gå dit att jag bara längtar till dagens slut så att jag kan pipa över. Imorgon blir det dock gruppgympa på the AC - sista innan det blir "officielt sommar"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0