Svenska blommor...

i huset & OH vad de piggar upp. Irisar är så vackra tycker jag! Dessutom har jag en tjock bukett tulpaner att njuta av, väldigt trevligt när ens gäster tar med sig lite vår in i huset! För ute är det vår på sitt allra sämsta humör, grått & fuktigt. Jag känner mig nästan lite smånöjd över det faktum att jag har sjukt mycket jobb som måste klaras av idag - gör att det där dåliga samvetet för att vi inte är ute & går en mil eller två helt kan igoreras. En liten promenad runt kvarteret känns lämpligt, men sen får det räcka. Träna kan jag göra imorgon.


Kommentarer
Postat av: ma

Så piggt och svenskt!

2011-03-13 @ 20:18:16
Postat av: Ida

Det var det jag kände, en riktig lite Sverige klick i vardagsrummet! Samt vårkänsla!

2011-03-13 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0