Svenskt fredagsmuuus!

Det blev lax istället för marsvin. Lite lättare att få tag på, samt att jag har något mer erfarenhet när det gäller att förbereda fisk. 20 + års erfarenhet av fiske går ju inte att komma ifrån. Så inte heller svenska rötter, blir därför ett litet glas flaggpunch för att fira att det är helg. Faktiskt inte på önskemål av mig. Nope, det är vår lilla wanabee Svensk Paul som vill skåla i denna dryck - han testade Gammeldansk först & det resulterade enbart i att bandet till Sverige stärktes ytterligare...


Hm... inser nu att denna bilden är något missvisande. NEJ. Vi häller inte i oss punch i vinglas, det är bara perpektivet som jäklas lite.

Kommentarer
Postat av: Jo

Förstår att den svenska drycken passade bättre eftersom Gammeldansk smakar apa, blä! (Fast jag kan nog inte säga att jag tycker att punch är så mkt godare...)

2011-03-21 @ 20:48:31
Postat av: Ida

Gammeldansk kan nog vara bland det äckligaste jag vet. Herregud, bara ryser när jag tänker på det. BORDE egentligen hälla bort hela eländet, men det bär mig liksom emot att kasta sprit...



& punch är så mycket godare. Fast det räcker med små mängder.

2011-03-22 @ 02:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0