Um tack...

Åt förövrigt lunch med Victoria & Elsa idag - sushi som vanligt. Himla prima med vänner som delar ens smak! Eller, Elsa är ju mest glad om hon får leka med sina plastdjur & inte tvingas sitta på stolen utan får leka tittut. Idag fick jag en "present" från henne, ett riskorn som hon hittade på golvet. Visste inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till det där lilla kornet. Jag menar, hon stod ju & bara sken upp mot mig över denna gåva så då går det ju liksom inte att ignorera. Att spela superglad & låtsasäta riset kändes ju inte heller som ett prima alternativ. Sänder kanske ut lite fel signaler, det är ju trots allt inte helt oki att äta saker som man hittar på restauranggolv. Jag fegade ur situationen - sträckte upp händerna i luften & sa "aaaalllallllallala". Det var tydligen så roligt att riset helt glömdes bort. Smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0