Donald Duck...

Ikväll kör vi på lycka ur en liten kopp. Grekisk yoghurt, hallon & lite ingefära + kardemumma. Till det, lite prima underhållning - världens bästa lillebror lyckades nämligen lokalisera den ABSOLUT bästa Kalle Anka episoden någonsin. Don Rosas bästa enligt mig, serier blir inte mycket bättre än så här. Dessvärre hade jag bara Paul att läsa den tillsammans med, inget ont om honom så som så men det blir inte samma sak som att sitta & finkamma efter små detaljer så som jag gör med lillebror. Vi läser Don Rosa sakta, för att dra ut på nöjet - kommenterar varje liten ruta & varje detalj. Paul förstod sig inte alls på detta - så bror, vi kan väl boka in en seriekväll på skype någon dag? Jag hittar en Kalle som jag gillar & sänder till dig & du skickar en till mig? Så kan vi dricka lite vin samtidigt & skratta åt samma saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0