In general, ya - a wonderful day!

Oki, lite trög har jag varit hela dagen. Men, samtidigt har jag haft det helt fantastiskt! Allt från strosande i små söta butiker till Starbuck & finncrisp med guacamole & lax...

Förtärt i solrummet - bara det! Att vi nu äntligen kan äta middag där ute, oh så värt!

Mammut håller med... även om nu gravlax inte var av större intresse.

Den riktiga middagslaxen var dock mer intressant. Tyckte vi nog alla faktiskt - för kombon citronpeppar & massa färsk lime var riktigt lyckad. Till det, hör & häpna, potatissallad på mandelpotatis. Är ju (för alla som känner mig) INTE en potatisperson - men när jag för första gången på fyra år hittade mandelpotatis i en liten koreansk butik var jag TVUNGEN att köpa ett lass. Absolut tvungen. Uppblandat med en massa färska kryddor & grovkornig senap var det helt oki.

& så avslutade vi med var sitt glas Mateus - är det sommar så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0