Looking forward to...

Tog en promenad med Paul som var tänkt att bli längre än vad den blev - att gå i regn kan vara rätt misserabelt ibland. Så gav upp planerna på att ta en 2 timmarsrunda & gjorde istället 3.5 snabba km. Men det var ändå rätt fint att gå där i regnet & prata gamla minnen. Just den här tiden på året får mig nämligen alltid att tänka på Lund, för mig kommer den staden alltid att vara fantastiska vårar & otroligt roliga Valborgs. All tidig vårgrönska, den där tidiga spriande, genomskinliga - den får mig att minnas & sakna Lund. Fast allra mest saknar jag ju alla fantastiska människor som jag lärde känna där. Så det känns så otroligt roligt att bästa SussieQ & Viktor kommer att landa här om inte alltför länge - åh vad jag längtar!

And on that note... måste komma på ett renoveringsprojekt för resten av eftermiddagen. Regniga söndagseftermiddagar är perfekta för att pimpa upp huset lite inför det kommande celebra besöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0