Morotsbiscotti!

Inget att göra idag? Dra ihop en sats morotsbiscotti!


Fantastiskt lätta att göra & väldigt goda. Ett sånt där superrecept med utrymme för att byta ut ingredienser  om man vill göra det nyttigare eller om det är något man inte har hemma men man vill baka dem i vilket fall. Jag drog ihop min sats igårkväll medan jag väntade på Paul & eftersom affären vid det laget var tokstängt så blev det en modifierad version med fullkorn istället för vanligt vitt mjöl, raps istället för majsolja & så grekisk yoghurt. Men det sistnämnda var väl kanske mest eftersom filmjölk är ett okänt fenomen här i Canada.

Min variant fick en dos kardemumma också, för att allt blir så mycket bättre med kardemumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter du dem själv också eller bakar du dem åt andra? Jag skulle vilja prova baka dem så skriv gärna ned receptet detaljerat (me not good at cooking). M

2011-05-16 @ 21:16:39
Postat av: Ida

Nej de här är så nyttiga att jag kan äta dem själv. Bara 1.5 msk matolja, det kan jag ta! Sedan är det kanske lite väl mycket socker i dem, men har jag bara motionerat på bra så har jag inte dåligt samvete!



Receptet får du om du klickar direkt på den rosa länken.



& du är VISST bra på att laga mat!

2011-05-16 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0