One more layer...

Måste bara få visa, så här såg det ut när jag började måla igår. Förvisso tyckte jag att fönstret såg lite dassigt ut innan, men jag var liksom inte beredd på den här kontrasten... Vitt som vitt tänkte jag. Fel. Antar att vi kanske eldat billiga IKEA värmeljust lite väl entusiastiskt...


I vilket fall, två lager senare ser det väldigt mycket mer vitt & fräscht ut. Fast det syns inte här - apa vad svårt det var att ta "efterkortet". Så ni får helt enkelt tro mig här.

Happ, what next. Tror att det får bli lite ogräsinförskaffande.


Kommentarer
Postat av: ma

Jätte fint - och så rena fönster du har. M

2011-05-16 @ 21:07:59
Postat av: Ida

Gemensam insats, jag polerade insidan & Paul utsidan. Gillar att ha rena fönster speciellt på våren så att man kan se all fin grönska där ute! Sedan är det ju klart att allt ljus gör att eventuell smuts syns lite extra tydligt... så då är det bara att ta fram trasan & börja putsa!

2011-05-16 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0