Tjoho - han har åkt!

Jippi, Paul har äntligen åkt till Ottawa för sin konferens!

Nu kanske det låter som om jag inte pallar att ha honom i huset, men så är det absolut inte. MEN. Det blir så mycket mindre gjort när han är här. Jobba kan jag ju göra på dagarna när han är på kontoret, men på kvällarna blir det så lätt att vi bara... "jamen vi myser lite i soffan innan vi tar itu med x & y".

Vilket gör att vi aldrig får något gjort på den TRE SIDOR LÅNGA listan över saker som måste fixas med huset. Hitintills har jag tänkt, manana manana - men nu funkar inte den attityden längre. För...

På tisdag kommer Martin hit & stannar minst en vecka...
& om en månad kommer SussieQ & Viktor & hälsar på...
& om en månad + en vecka kommer huset att invaderas av 50+ födelsedags/midsommarfirare...

Tills dess vill jag att det ska vara fint & tills dess vill jag kunna bocka av minst hälften av alla saker på listan. So, nu har jag min chans att äntligen få ändan ur. Måhända bara min, men det får i alla fall räknas som halva skinkan upp från sätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0