Turning into a hippie...

Det där med att man blir kristen när man blir gammal är jag inte så hundra på, däremot verkar jag långsamt förvandlas till en liten flower power hippie. Jag som inte brytt mig ett skvatt innan håller numera på & ojjar om ekologiskt, organiskt & fritt från ditten & datten. Idag tog jag ett till steg bort från motorvägen & ut på den lilla grusväg jag numera verkar vandra... Organiskt schampoo & balsam - inte testat på djur & utan parabener.


Jag oroar mig lite lätt för vart detta kommer att sluta. En kost bestående av egenodlade groddar (inte på bomull!), hår i armhålorna & med bibliotekskortet som käraste ägodel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en härlig tid trots att jag höll mig mer objektivt till det hela. Men att titta på Hair - varning och visdom! M

2011-05-03 @ 21:50:42
Postat av: Ida

Jag lovar att inte dansa på borden när jag kommer hem mamma - har redan kraschat för många av dina glas under årens lopp!

2011-05-03 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0