Det är faktiskt livskvalitée!

Vi strosade runt på Shoppers Drugmart för ett par dagar sedan. Helt plötsligt fick jag syn på något som fick hjärtat att stanna till - ett multipack med lipsyl i läsksmaker! Åh lycka! Paul var dock helt oförstående & kunde inte alls förstå hur man kunde lägga 100 kronor på "chapsticks tasting like soda... but you don't even drink soda?!". Nä det kanske jag inte gör, & absolut inte sånt äckel som körsbärs Cola. MEN, det här är lite payback för det faktum att jag inte kunde hitta ett Cola lipsyl (precis som de coola tjejerna hade) under mina lågstadieår!


Cola lipsyl var liksom höjden av lipsyl lyx för mitt åtta åriga jag & jag SÖRJDE att jag inte ägde ett, men nu - nu jäklar i min lilla låda har jag hamnat i lipsylhimlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0