Finaly back home...

Vacklade ut i terminal ett igår eftermiddag - sov inte en enda minut på flyget över & var så trött att jag såg dubbelt. Fast rent flygmässigt sett var det en lyckad flygning, Lufthansa vet vad de gör. Bara en sån sak som att de satte oss i ett plan med FYRA motorer istället för två, sånt gör flygrädd Ida mycket lycklig! Sedan var det kul att flygvärdinnorna älskade mina små skor, de kom över nästan hela bunten i olika omgångar för att kika på dem.

Paul hämtade upp & var sitt vanliga gulliga jag, frågade vad jag ville ha till middag - sushi, jamaicanskt... whatever I wanted - & jag valde lax lagat av moi. Hemmamat, gud så skönt med hemmalagad mat. Restaurangmat är lyxigt & jag har ätit en del riktigt god mat den senaste veckan, men att få äta något enkelt hemlagat slår långt just nu. Som efterrätt blev det en kopp te för mig & fancy choklad för Paul, inhandlat i Frankfurt. Köpte ett somaliersett, så nu blir det till att para ihop vin & choklad framöver!


Klockan 9 somnade jag halvt om halvt i soffan & fick skuffas upp för trappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0