Last day with la familia...

Imorgon vaknar jag till en Gran Canaria morgon utan min familj, de reser redan vid 5-snåret på morgonen. Tack & lov lämnar jag vulkanhögen bara 9 timmar senare, vid två på eftermiddagen. Sedan blir det resa med värde spanair till Madrid, hänga där i 11 timmar, flyg till Frankfurt, roa mig ytterligare 6 timmar med flygplatsmat & så SLUTLIGEN får jag borda ett plan till Toronto & går allt som det ska landar jag där på söndag. Det är inte utan att jag längtar. För herrejävlat vad turistigt det här stället är. Har inte sett så många midjeväskor sedan 80-talet. Eller rökande människor med tuperat hår för den delen.

Trots att det kanske inte är världens mest pitoreska ställe så har det varit så fint att få vara här med alla mina, speciellt med pappa - så fantastiskt duktig han har varit med ätandet överlag. Oki, jag har sagt till honom en massa gånger "Nej pappa, inte bröd/ris/potatis/äta andras rester" men han lyssnar! Mesta delen av tiden gör han dessutom alldeles utmärkt ifrån sig på egen hand. Inte en öl har gått ner under hela vistelsen. Det är HIMLA strångt gjort av någon som skitigt i kalorier & fetthalter så länge jag kan minnas. Pappa om någon förtjänar en applåd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0