Men inte totalt fiasko!

Jag hade ju storslagna planer på prydnadskål, små granplantor, cederkvistar & kransar till trappen. Vilket föll igenom totalt. Fast EN liten sak fick vi till. En ny dörrmatta - ut med den gamla avskyvärt slitna & fula IKEA-mattan & in med en liten färgklick! Jag älskar verkligen den här mattan på ett sätt som jag aldrig trodde att jag skulle kunna älska en dörrmatta. Anledningen - det känns som en så fin kombination av hemma Sverige & hemma här. Hemma Sverige för björkarnas skull, är man född i Umeå så är kärleken till björkar inprogrammerat från start. Det finns i ens DNA. Hemma Canada på grund av den lilla pippin - en cardinal, vackraste fågeln i The Whole Great White North!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0