Wish I could bring it back...

Imorgon har jag ett fåtal timmar på mig innan jag måste åka till flygplatsen. Planen är att tillbringa de timmarna på benen. Ska sitta så mycket det närmsta dygnet att jag vill röra på mig! Dessutom måste viktiga saker inhandlas, som spanskt godis till väntande pojkvänner. Allra helst hade jag velat ta med mig detta tillbaka...


Perfekt för glasstokig pojkvän! Ser så himla gott ut att till & med jag blev sugen på att testa. Kanske något ICA hade kunnat testa att sälja hemma i norden...

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad är det? Nåt med citron antar jag, men vad?



Kram!

2011-11-12 @ 15:57:18
Postat av: Ida

Citronglass, tror jag. Det var liksom hela konceptet som sålde mig där!



Kram & grattis till nya jobbet, måste höra mer om det sen!

2011-11-12 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0