Woot - mera marint!

Lyckad om än speedad shoppingrunda - kom hem med två kassar, en från Tommy Hilfiger, en från Banana Republic. Fint med rea på 30-60%! Mitt behov av marinblått & vitt har stillats för ett tag framöver.

Nu till det intressanta - Paul köpte ett par nya skor. Ett par Dr Martens. Han är apnöjd, & det är ju bra - men jag känner mig lite utanför på den här punkten. Jag förstår helt enkelt inte hypen. Måste man vara född på 70-talet för att känna en anknytning till just det här märket? Tänker att det kan vara på det sättet, att 70-talisterna är Dr. Martens människor, medan 80-talisterna är mer converse folk. Vilket väl innebär att 90-talisterna är UGGS människor... Eller är det bara jag som helt enkelt missat tåget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0