Baby Rainbow Booties!

Jag körde på Jo´s order & tillverkade ett par regnbågsstövlar till Juno. Lite pilligt att få till färgbyterna för en nybörjare som moi - men med tanke på att jag firar "1 månad som virkare" idag så är jag sjukt nöjd. Visa mig den 8-åring som slår mig nu!


Nu är ju lilla Juno typ bara två månader gammal, så mina små skor kommer väl mest att ses från sidan - typ så här... eller nått... vet inte riktigt hur tvåmånaders helst positionerar sina fossingar. Men nu är inte det huvudsaken, nej det viktiga här är BOTTEN på skorna.

För de var ju också tvugna att skifta färg. Väldigt viktigt att fortsätta på regnbågstemat fullt ut!

Kommentarer
Postat av: mgs

Gud. Ida. Denna rubrik tar på något sätt prisets pris!

Love it! Kram

2011-10-01 @ 20:15:23
Postat av: Ida

Bror! Hilo! Allt för dig! Sedan känns det ju bra att veta att jag konstruerat den bästa rubriken i blogghistorien. Japp, den karamellen ska jag suga på resten av livet.



Kraaam!

2011-10-01 @ 20:57:04
Postat av: Jo

Åh så fina de blev! Du är en mkt duktig virkare och slår alla 8-åringar =)



Kram!

2011-10-02 @ 14:58:03
Postat av: ma

Du har nog skapat en produkt som bör lanseras ut på marknaden och till återförsäljare t ex Villa Veja!

2011-10-02 @ 15:50:24
Postat av: Ida

Jo - Tack. Det är skönt att du bekräftar min storhet. Virkgeniet i mig tackar så mycket för det.



Ma - Tja Ingrid ville ju ha ett par skor till sin systerson... så det finns kanske en marknad för mina små booties. Kanske något jag ska lansera till SWEA-tanterna...

2011-10-02 @ 16:55:13
Postat av: ma

Ja, prova den vägen. Det finns säkert någon lokal handcraft-affär, där man kan lämna in några par för att kolla intresset bland allmänheten också. M

2011-10-02 @ 18:36:34
Postat av: Ida

Hm, ja jag ska tänka på det. Hade varit kul om jag hade kunnat sälja dem vidare & på så sätt kunna donera pengar till bröstcancerforskningen.

2011-10-02 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0