Gigantic man on my roof...

Häromveckan upptäckte jag att det regnade in i solrummet. Paul klättrade upp & konstaterade att ett gäng tvättbjörnar försökt bygga ett bo med hjälp av takplattorna. Joao kontaktades & förklarade att han skulle ringa in en av sina portugisiska hantverkare. Sagda gubbe dök upp idag, en karl med den sedvanliga mustachen & golfkepsen men med en längd bra över två meter. Jag som inte trodde att det var fysiskt möjligt för portugisiska män att överskrida 1.65 kunde liksom inte ta in att det här var rätt hantverkare. Men så är alltså fallet & nu har jag den största mannen i portugals historia runtklättrade på mitt tak. Jag kurar i soffan & funderar på att ta skydd nere i källaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0