Love came home with...

1) Sushi. Alla mina favoriter & i synnerhet Ginger Wasabi Roll. Obscena mängder lax tillsammans med inlagd ingefära & tokigt mycket wasabi.
2) En flaska bubbel för att fira att jag klarat av dagens pärs.


3) Det Bästa. Som jag alltid läste när jag var krasslig på den tiden jag bodde hemma hos ma & pa.

4) En hel massa snittblommor som just nu står i en hink & väntar på att jag ska bli tillräckligt pigg för att fördela dem mellan vaser, burkar & diverse byttor.

Oh ya, I feel very loved right now.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram. Sushi rules. Hoppas du mår bättre.

2011-10-29 @ 20:31:52
Postat av: Ida

Tack Åsa. Jag mår mycket bättre nu & jag är så lättad att ha detta bakom mig.



Sushin kom från samma ställe som vi tog dig till, så jag njöt! :)



Kram!

2011-10-31 @ 01:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0