My little shoes makes it out in the world!

Vet ni, det är inte helt hundra än, men det kan hända att mina små skor gör entré på marknaden redan om en månad. För jag har ett halvt om halvt OK på att få sälja dem under SWEAs julmarknad. Vilket i så fall gör att jag får tillgång till flera tusen Torontobor under en hel helg... Oh så spännande! Nu måste jag fnula ihop ett litet konceptpaket. Jag vill inte bara knöla skorna i näven på dem, jag vill att de ska vara medvetna om vart pengarna går - att allt överskott skänks till bröstcancerforskningen.

Kommentarer
Postat av: Jo

Du är en så god människa =) Kom ihåg att gör iaf ett par rosa (för rosa bandet).



Puss!

2011-10-19 @ 17:01:06
Postat av: Ida

Åh, tack Jo - det värmde! Är så glad om jag kan göra åtminstonde något litet för bröstcancerforskningen!

2011-10-19 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0