Window shopping down town...

Vi åkte ut i jakt på sol & koffein & hamnade på Queen St W. Kittade upp oss på var sin salted caramel mocha frappuccino & ägnade oss åt "den här saken måste vi komma ihåg som eventuell julklapp" fönster shopping. Dessutom passade vi på att reka barnmockasin-marknaden lite...


Inte en jätteansträngade dag, men faktum är att jag kände mig helt slut när jag kom hem. Fixade att skypa med Jo utan att vara alltför träig, men sen sinade all ork ut ur kroppen & jag förklarade för Paul att han faktiskt fick fixa dagens middag. Först drabbades pojkvän av panik, sedan hoppade han in i bilen, åkte iväg & kom tillbaka med var sin cellofankartong med Jamaican Food. Smidigt med take out när ens köksIQ ligger på schäferhunds nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0