Ida vs Mammut: 1-0

Äter frukost när jag hör tydliga "katt äter något han inte får" ljud från hallen - en desperat tuggande. Knatar ut & hittar Mammut knaprandes på Pauls kängsnören. Eftersom skosnören har en tendens att bli sämre begagnade i närheten av vår lilla katt sopade jag upp honom i famnen & försökte få honom att sitta i mitt knä under den fortsatta frukosten. Inte av intresse... Så jag ploppade ner honom i fotöljen istället & gav honom Dolly. Det fungerade bättre. Först tog han ut en massa överskottsenergi...


Sedan hamnade han i "kattzombieland" & stirrade rakt ut i intet i cirkus en kvart. Nog med tid för Paul att få på sig sagda kängor & dra ut till stugan.

Moi outsmartens kitteh again!

Kommentarer
Postat av: ma

Mammut - en personlighet i egen klass! M

2011-09-20 @ 21:27:22
Postat av: snigelpickan

Men guuuud vad söööt. Jag dör. Älskar kissemissar.

2011-09-20 @ 23:26:43
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

(Min kisse heter Smilla men brukar kallas för... Smilla the cat. I bloggen alltså :P)

2011-09-20 @ 23:29:19
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Ida

Ma - jo han är som han är...



SP - Tack, han har oss virade kring sin lillklo - vilket jag är säker på att Smilla också är en mästare på!

2011-09-20 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0