Jag längtar hem...

Morgonföreläsningar & lunch avklarad. Samt en liten "ligga på magen på bryggan & kika på allt liv i vattnet" session. Medan jag låg där kände jag hur HEMLÄNGTAN bara välde upp i kroppen. Inte till Sverige dock, utan till Canada. Jag längtar efter mitt lilla liv i Toronto. Paul, Mammut, vårt lilla hus - våra rutiner. Det är fantastiskt att vara här ute, men det är lite av en "hittepåvärld" som inte speglar ens ett uns av ens vardagsliv... & jag behöver min vardag. Det får mig att känna mig trygg & stabil. Inte så att jag är ett våp här ute, men jag känner mig lite liten.


På söndag packar jag väskorna & flyger HEM - jag måste erkänna att jag längtar något helt sjukt mycket efter att få kliva på planet den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0