Sista sommarsuckarna & sockerchock...

Hösten närmar sig, det är helt klart - fick ett mail idag om Thanksgiving Dinner... så nu är det ofrånkomligt. Fast igår kändes det ändå rätt sommar. Paul & jag tog en tvåtimmars promenad ner till down town i strålande solsken. Lämnade över ett USB-minne med lejonkungen till Elsa så att hon har något att kika på under resan över till Sverige, köpte frappuchino´s på Starbucks & hamnade slutligen på 3D-visning av "Captain America". Vi gick på presentkortsbiljett som inkluderade dricka & popcorn. Vilket lärde mig något nytt. Combon "sött från Starbucks" & "sött från Nestle (iste)" funkar inte helt med min kropp. Jag blev helt sockerhög & sedan lätt illamående & skakig. Vilket sög lite lätt eftersom Toronto var fullsmockad med massa roliga gatufestivaler igår - som jag sedan inte pallade att gå på pga sockerchocken. Fick åka hem & vila som en annan liten tant... Så nu vet ni, känner ni för att ta mig av daga - tvångsmata mig med lösviktsgodis & mitt huvud kommer att implodera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0