UTRCC succé!

Klättrarklubbens, UTRCC´s, årsmöte gick så otroligt bra igår! Vi var mer än 30 personer & vi fick tio nya medlemmar på ett bräde! Jag drog igenom budgeten, pratade om vad klättringen gjort för mig, trugade på folk mer kakor med motivationen "Om inte ni äter dem äter Paul dem & då måste jag vara elak & tvinga honom till mer träning" & så presenterade jag den här mannen:

David Smart

Grundare av Canadas första klättertidning, samt Canadas största tidningar om triathlon, löpning & cykling. En man som klättrat över hela världen & med några av de största ikonerna. And he came bearing gifts - en superfin Black Diamond ryggsäck, skaljacka & hjälm - allt det fick vi som "dörrpriser". Dessutom lovade han mig ett par rep till vår klättrarresa som är inplanerad till på lördag. Allt detta för att han är en gammal UofT-elev - universitetsvärlden kan vara bra fantasiskt ibland!

Kommentarer
Postat av: Jo

Gud vad kul! Så roligt att ditt lilla projekt har vuxit så mycket =)



Kram!

2011-09-29 @ 15:20:15
Postat av: Ida

Det känns jättekul! Lämnar över posten som ordförande till våren, så tills dess hoppas jag på 100 medlemmar!



Kram!

2011-09-29 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0