What to get a 2-year old...

Herregud vad svårt det ska vara då att köpa en present till en två-åring. För det finns ju så OTROLIGT mycket att välja på. Paul & jag irrade runt mellan olika butiker i en halv evighet & dividerade fördelar & nackdelar. Jag tokröstade på ballongen nedan, men tvingades böja mig för Pauls argument - att den mest var dekorativ.

& det är den... jag vill ha en alldeles egen!

Tillslut blev den en Pelle Kanin bok med en liten fingerdocka i, så att Pelle kan berätta sin egen saga, samt en lite större kanin. Plus en rosa heliumballong. Är det något jag lärt mig så är det att heliumballonger verkligen går hem hos småfolket. Så även den här gången. Elsa bara - paket, mamma öppna - BALLONG!!! Det är bra att ha sina prioriteringar klara.

Kommentarer
Postat av: Jo

Hmm, så inte så mkt tid till beställning av bok =)

2011-09-18 @ 19:24:24
Postat av: ma

Den är ju jättefin ballongen, så nu förstår jag att du höll för den. En bok är inte ett sämre alternativ, så nog kommer Elsa att få fina stunder tillsammans med sin mamma och pappa.

Roland har fotat björnidet och skickar korten till mig i morgon. Jag skall vidarebefordra dem till dig snarast. Fast egentligen är ju Canada ett "björnland" i sig. En björnkram M

2011-09-18 @ 20:00:42
Postat av: Ida

Jo - nej, så där 45 minuter innan kalasstart fixar inte Amazon en beställning. :)



Ma - visst var den superfin! Jag blev helt kär & vill ha den själv... Fast boken vi köpte var också fin, Pelle Kanin är ju en klassiker. Fick kort både från dig & Ann men kan inte öppna någon av filerna...



Kram!

2011-09-20 @ 07:20:29
Postat av: ma

Jag kunde inte heller öppna det först. Efter en tids provande så lyckades jag med det - men fråga mig inte vad jag gjorde. Mgs säger att du måste ladda ned dem och att det tar lite tid. Kram

2011-09-20 @ 21:22:54
Postat av: Ida

Jag får fråga Paul om hjälp, så här långt får jag det icke att fungera. Kram!

2011-09-20 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0