Lockout...

Det småstrilade ute, vi kunde inte riktigt komma på en gameplan för dagen - så kläckte någon "movie" & sedan var det bara frågan om vad vi skulle se. Visade sig att det fanns en himla massa skräp & inte så mycket bra att välja på, men vi körde i alla fall. Tog en 7 km promenad ner till närmsta bra bio & såg "Lockout". Som var... usch så rå, jag har så svårt för fysiskt våld. Skjuts någon till döds i en film klarar jag av att se det utan att bli alltför illa berörd (vilket ju i sig är lite sjukt, att man matats med så mycket filmvåld att det känns som något man bara sitter igenom) men knytnävsslag som aldrig tar slut. Nej fy. Jag satt med händerna för ansiktet större delen av filmen. Vid ett tillfälle gjorde vi det båda, fixade liksom inte att titta. Så det var absolut inte en film för mig, men om man inte har lika svårt med den typen av våld så var det faktiskt en rätt bra. Mycket pga huvudpersonens repliker faktiskt var väldigt underhållande - om än väldigt... tja, rätt grova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0