Mexican Party!

Efter blominhandling blev det mexikanskt party hos vår vän David. Bara mexikansk mat, massa margaritas, enorma mängder salsa & så... en pinata!


Tanken med en pinata är att man förser någon med ett slagträ, sätter på en ögonbindel & snurrar runt personen & sedan... SLÅ! Vi hade en version där man istället skulle dra i ett snöre, med ett enda snöre som utlösare... TRÅKIGT! Så slagträet åkte fram & sedan svingades det hejvilt! Vad som finns i en pinata? Det visar jag imorgon, men jag kan ge följande teaser - jag har lite pinatainnehåll runt halsen just nu!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lund är sannerligen som bäst på våren vid den här tiden. Fantastiska stad! :)

2012-04-15 @ 13:07:12
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

För mig var det lite av en chock att uppleva min första vår i Lund, jag kunde liksom inte fatta att man kunde sitta i T-shirt i Stadsparken på Valborg. Var ju van vid att isen fortfarande låg då! :)

2012-04-15 @ 15:35:55
Postat av: Matilda

Haha, norrlandsbruden ;)

2012-04-15 @ 20:19:33
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Absolut! Magnus (lillebror) gick faktiskt genom isen ett år på valborg, lite annorlunda mot picknick i stadsparken! :)

2012-04-16 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0