One happy soul...

Det var ju lite av en chock att kliva av flyget igår & bara "piiip, 3 grader, vind & regn?!". Både Paul & jag ville mest av allt släppa pick & pack & ylande kuta mot första bästa flyg tillbaka till paradiset. Istället tog vi en airportlimo hem - där vi möttes av kärlek i dess mest pälsiga form. Mumin var så glad att se oss att det blev totalt överslag. Först bet han ihjäl vår kasse med Bermuda rom, sedan totalkraschade han i Pauls armar.


Jag försökte visa upp min ring, men fluffet tyckte inte att den riktigt kunde mäta sig med doften av Pauls armhåla...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag var i Japan förra veckan och när vi landade i Helsingfors var det snö överallt samt minusgrader :) Det tråkigaste med att resa är nog att vardagen känns så tråkig och grå för ett tag...

2012-04-11 @ 19:49:41
Postat av: Ida

Åh, Japan - det har jag på min bucket list! Hur var det?



Kan också tänka mig att det måste ha burit emot att kliva ut i snömodden igen...

2012-04-11 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0