Snälla koffeinet, kicka in...

Har sovit så extremuselt i natt. Anledningen? Mumin. Men inte för att han arbetat på att få oss att vakna, utan för att han beslutade sig för att ligga NÄRA hela natten. Jag försökte få honom att sova på Pauls sida av sängen, men liten ville inte - det var bara min sida som gällde & där låg jag som en annan ostkrok & försökte att inte rulla över honom i sömnen. Har väl max sovit en 4 timmar & nu sitter jag här med värk i bakhuvudet & grus i ögonen & försöker få grepp om vad jag egentligen ska göra med den här dagen. Har hällt i mig en jättekopp med te & slagit på stora sockertrumman, men känner mig ändå helt urholkad. Hoppas nu på någon slags fördröjd effekt som helt plötsligt ska kicka in & förvandla mig till pigg duracelkanin. Sannolikheten på den, sorgligt låg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0