Sushi Celebration!

Egentligen köpte vi oss med oss sushin för att jag låg som en liten hög i bilen & grinade & Paul insåg att det inte var direkt läge att bara "Honey, smarten up a litte - we need to decide what you will cook for dinner". Fast när vi nu lyckades hitta passet efter cirkus 5 minuter hemma förvandlades vår sushi snabbt till VICTORY SUSHI! Sjöng glatt med i låtar på radion, lassade sushi & Paul sprang & hämtade en kall flaska vitt & det kändes helt plötsligt som den bästa uppladdningen för Bermuda som jag bara kunnat tänka mig.


Nu packa. För det har vi naturligtvis inte gjort - men orka stressa över det nu... Nope, jag har stressat klart för hela april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0