Cake decorating 101 - part 4

Sista lektionen på min nybörjarkurs i kakdekoration - dagens uppgift, tårta!


Alla tanter hade världens planer för sina tårtor, skisser & färgkombinationer... Moi... eh, jag körde på stundens ingivelse. Printade ner datumet för vår förlovningsfest & spritsade ner lite svenskfärgade dekorationer.

Planen är nu att Paul & jag ska lyckas hålla tyst om förlovningen när Megha kommer hit på middag imorgon, har nämligen inte berättat om den för henne ännu. Mycket roligare att berätta i person om man har möjligheten. So, jag tänker att vi pratar lite ditten & datten över middagen & så - TADA, tårta som efterrätt & Megha kommer att rynka på pannan & undra vad 23612 står för & vi kommer att förklara att det står för den 23e juni i år. Vilket sen resulterar till en förlovningsfestinbjudan & allmänna indiska glädjeyttringar. Nått sånt ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0