We got Fairmont and the Lighthouse!

Ni vet hur Paul så gärna ville göra afternoon tea på Fairmont - det blev bättre, vi lyckades dyka upp mitt i frukostbuffén! Perfekt! Pauls första tallrika utgjordes av hysteriska mängder våfflor med grädde, lönnsirap & choklad. Själv körde jag på sushi, keso & avokado. Följt av massor av lax & räkor & ett avslutande fat ananans. Rullade ut från hotellet & tackade gudarna för att vi redan gått 10 kilometer innan frossan.


Sen tråcklade vi oss fram mellan pooler & golfbanor & landade framför Bermudas näst äldsta fyrtorn. Mer än 180 trappsteg senare...

kikade vi ut på toppen. Jag kanske ser glad ut, men inombords var det PANIK a la, "men herregud, prytteln är typ 170 år gammal... hur länge till kan den realistiskt sett hålla ihop?". Jäklar i min lilla låda vad skönt det var att komma ut. Hela den här illusionen om att fyrtorn är romantiska... jo, de är de väl... men, inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0