A Cow...

Jaa... Ingen kan ju beskylla Paul för att inte försöka använda sin svenska. Igår satt vi & drog upp lite julplaner. Vilken dag vi ska flyga ut, hur länge vi ska vara borta, om vi ska stanna en dag eller två i Stockholm, nyårsplaner... Hela den biten. När vi sitter där & pratar om Stockholm så säger Paul "Oh, and then we can go to the COW store for the mellandagsrea!". Jag bara sitter där & glor, lite precis just som en ko. "The COW store?" ekar jag. "Yes" You know, NK!".
 
NK
 
En Ko
 
Jag dog dåligtskämtsdöden & slog Paul på armen - Paul skrattade så där nöjt som man gör enbart om man lyckats med en skitdålig ordvits på ett språk som inte är ens eget. Inte för att jag alls är bekant med det skrattet... har aldrig varit så störig själv.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAH. Bra Paul!

Svar: Ja herregud... There's no end to it! :) Men jag ska hälsa Paul att det gick hem - inte för att han behöver bli mer nöjd än vad han redan är över det skämtet...
Ida

2012-08-17 @ 20:13:09
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/
Postat av: Aleka

hahahaa skrattade högt och var tvungen att läsa de för min bror. haha underbart!

Svar: Livet blir ALDRIG tråkigt tillsammans med Paul, det är alldeles säkert! :)
Ida

2012-08-17 @ 23:22:37
URL: http://swedishingreece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0