Filminspelning...

Så här ser det ut runtom hela institutionen idag...
Filminspelning!
Går förbi trailerdörr efter trailerdörr med intetsägande information - director, nurse... & så ett namn - Frances Pullmann. Blir genast lite exalterad, släkting till Bill Pullmann? Som jag tyckte så oerhört bra om i supercharmiga "Medan du sov". Googlesökningen gav dock noll utslag, så jag antar att det är typ någons hårfrisör. Besvikelse. Nåja, man stöter på sånthär rätt ofta i Toronto. Innan jag flyttade hit hade jag inte en aning om att så mycket film spelas in i stan. Så typ första veckan jag var här & skulle gå & köpa mjölk & en gigantisk jeep körde förbi med ett gäng militärer... ja då trodde jag att USA höll på att anfalla. Vilket ju hade varit VÄLDIGT TYPISKT nu när jag packat upp & allt. Sen dess har jag dock lärt mig att en massa bjärta koner med LES tryckt på sidan innebär att fiction happens. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0