Jag drar snabbare än min egen skugga!

Jag börjar få sån feeling på det här med att kapa träd & efter att Pauls föräldrar gav mig ett trädgårdsmästarbälte i födelsedagspresent så finns det ju liksom inga gränser längre! Jag är helt enkelt ostoppbar - det finns ingen i Township of Kawartha Lakes som kan slå mig! Cederträ i sikte?
Jag drar snabbare än min egen skugga!
& sen... klipp, klipp, klipp! Så finns det ingen ceder kvar!
None I tell you!
Jag & mina asgrymma rosa små handklippare som stödjer bröstcancerforskningen är helt enkelt för snabba!

Kommentarer
Postat av: Jo

Stackars den cedern som kommer i vägen för dig! Ojojoj! =) Fantastiskt fint bälte! Tänk att de ändå kan slå till ibland, de där som skapade Paul.

Kram!

Svar: Det roligaste med bältet är att det SÅ UPPENBART är tillverkat för medelålders nordamerikanska tanter. Alltså, inte för svenska tjejer som inte fött barn... I SO don't have the ass for it!
Ida

2012-08-19 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0