Jag kapitulerar...

Mitt ex brukade sucka över hur ofta jag lyckades få stopp i sinken & Paul har förklarat att jag är bra på mycket, men att jag suger på just den här biten. Jag har försvarat mig & förklarat att rören är underdimensionerade. Men idag... idag känner jag att det är läge att kapitulera & ge dem rätt. Jag är avloppsrörsoptimist & tror alltid att mycket mer ska kunna försvinna ner i mörkret än vad som är möjligt. Upptäckte nämligen nyss att en hel bytta keso blivit sur (jäkla rötmånad) & utan att tänka på det tippade jag ner allt i diskhon. Som typ dog av chock & vägrade släppa igenom något. Så jag spolade ner Nambias årsförbrukning av vatten för att få bort proppen & svor sammanbitet i de fem minuter det tog innan vattnet SAAAAKTA började röra på sig & jag insåg att jag faktisk suger på det här med avlopp. Jag är helt kass. Kommer jag & hälsar på så håll mig borta från sinken, i annat fall blir det rörmokare & troligtvis stambyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0