Jag ser på det som ett tecken...

Ser ni det där suddiga grå på bilden?
Det är en liten kolibri som förirrade sig in i vår trädgård idag. Hade precis lagt på luren efter en lång & frustrerande diskussion med min andra handledare & kände väl mig ungefär som om jag var hundra år. Gick bort till fönstret & bara stirrade ut så där tomt... & så, swosh, swosh - kolibri! Jag vet att det bara är en väldigt liten fågel, men på något sätt kändes det som ett tecken - att någon ser efter mig & vill att jag ska vara glad. Det var bara 20 gram fågel, men hela jag fick ny energi som från ingenstanns. I'll be fine...

Kommentarer
Postat av: ma

Ida - fågeln! Kram

Svar: Ja men det var precis så det kändes! Mamma har skickat mig en liten fågel för att muntra upp mig! Som en liten välsignelse om man ska vara lite halvreligiös. KRAM!
Ida

2012-08-14 @ 20:45:12
Postat av: ma

...och jag har fågeln du skickade till mig, sagans lilla vägvisare ur den mörka skogen...Kram

Svar: Precis så - jag får tänka på att när jag väl kommer ut på andra sidan, då är det till en värld fylld av kolibris. Inte en enda olyckskorp eller asgam så långt ögat kan nå... KRAM!
Ida

2012-08-14 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0