Jag tänker att vi kan skaffa en sån här i stugan!

Alltså... "vill ha" nivån just nu? Skyhög!
En brygga, som är en båt, som är en fästmansoffa... Så himla sweet! Tänk en varm dag på sjön, men en kylväska (i det här fallet tänker jag faktiskt öl) & så ett metspö. Livet på en pinne. Nu var ju inte Pauls föräldrar smarta nog att köpa en tomt vid en sjö för trettio år sedan, så det är ju lite kört att försöka tjata mig till en sån här här... Den hade liksom tagit upp hela floden & även om man lyckats få till sjösättning under vårfloden så hade man fastnat i första bästa flodkrök. Men i vår stuga hemma i Sverige... DÄR hade det gått. Där hade det gått alldeles utmärkt. Pappi... när jag fyller 30?!

Kommentarer
Postat av: Jo

Cool! =)

2012-08-04 @ 10:27:26
Postat av: Ida

Jag hoppas lite på att Paul ska hamna i en medelålderskris som han inte kan ta sig ur UTAN en båtbrygga. Fy vad jag vill ha en - så himla skön pryl att bara tuffa runt med!

2012-08-04 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0